Medelålders tanter i lila hår, finns dom?

Måste ju ha sett i syne.
Då jag åke hem med skolbussen idag, så såg jag en medelålders tant i lila hår.
Finns det verkligen riktiga såna?? :O
Hon såg ganska söt ut, men ändå.
Coolt!

Har även lyckats försova mig 2(!!) morgnar på raken!
Det skall vara jag till allt ju ;)

Endast en skoldag kvar nu, sedan ett efterlängtat påsklov!
Varför börjar man alltid räkna ner till nästa lov, då ett lov tar slut?

Kanske bäst att börja gå och sova nu, kanske försover man sig en morgon till?

Hahahahaha, bara för att jag ÄÄÄÄÄÄLSKAR denhär bilden!
Från då vi var till Åland förra året kanske? Med skolmusikkåren.
(Michelles bild, har tagit den från FB)
Men håll med om att det är en fin bild ;)


Kommentarer
Natte säger:

Hihihi... tanter med lila hår låter trevlit! :)

2012-04-04 | 21:43:50
Bloggadress: http://lullabyfox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback