Återvänt hem!

Då har jag äntligen anlänt hem, efter en låång dags hemresande.
Satte oss i bussen igår morse halv nio tiden, och började köra hemåt. Skulle shoppa lite innan vi steg på båten till Finland, men det slutade med att jag fick hem en grej jag länge velat ha, och efter det fick det inte bli mera shoppande för min del.. Men flera tyckte att det passade mig så ut ur butiken kom jag med lite extra hår ;D Båten kändes seg, inte alls som det brukar vara att åka färja, men tror att det var för att vi alla ville hem. Då vi var hemma i kära Finland igen satte vi oss i bussen och körde uppåt. Kl. 23.00 var jag hemma i mitt eget hus igen och fick träffa käraste mamma&pappa♥
 
Resan har väl nog varit helt okej. Flera motgångar har vi väl stött på, men sådant hör resor till, så det får man lära sig leva med.. I helhet tyckte jag att resan började ganska trist men blev till det bättre ju längre vi kom på färden.
Superhärligt väder har vi haft alla dagar, och skojjiga stunder såklart! Endast hemrese-dagen regnade det, men vad är bättre än regn då man sitter i buss? 
 
(fotad från bussen)
På båten till Estland mötte vi en annan VikingLine båt.
 
Har nog massa bilder ännu att visa, så de kommer väl upp någon gång i framtiden :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback