Har haft ett par helt awesome dagar, mindre dator, mera av de bästa♥

 
En bättre dag för mitt hår ;)
 
Då är jag på banan igen!
Har tydligen klarat mig helt utan dator 4 dagar. Vuxenpoäng till mig ;)
Men allt går i trevligt sällskap♥
 
Sedan jag sist skrev ett inlägg här har jag bl.a. Hängt med goda vänner, sovt över hos Elz med Natt, "firat" villavslutning hos Natt med Elz och picknickade ute, varit ut på en lååång tripp efter ett par möbler med min kära mor&far, hälsat på min syster och varit i skolan.. (Det blev uppräknat helt utan inbördes ordning..) Så jag har haft det trevligt och inte tänkt på datorn och bloggen alls! Skööönt.
 
Har bestämt mig för att endast blogga då jag har lust(=kommer inte bli så ofta just nu) och skita i kommentarer och statistik, de kommer ändå inte byta siffror på ett bra tag ändå.. Och hålla mig borta från datorn om jag inte har tid över förstås ;)
 
Men nu kallar sängen, ville bara uppdatera nu när jag har fått en tillräcklig dos av de bästa, så humöret steg♥
 
Godnatt på er!

Kommentarer
Alexics säger:

Reply: Åh tack vad söt du ee!

Allt bra? :)

2012-08-26 | 22:47:00
Bloggadress: http://alexics.blogg.se/
Sophie - autophoto säger:

Hej! Har just nu en foto tävling på bloggen!
Temat är fånga sommaren! Gillar du att ta kort så är ju detta något för dig! :)

http://autophoto.blogg.se/2012/august/fototavling-capture-summer.html#comment

2012-08-27 | 11:28:15
Bloggadress: http://autophoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback