21.12.12

Någon som gick under idag??
Inte jag iallafall.. Eller så är jag bara lite efter.
Vem vet.
 
Trodde ni på detdär om att jorden skulle gå under idag, eller visste ni att det inte skulle hända? :)
Jag kan erkänna, att jag var lite på båda sidorna. Om det hände så skulle jag väl tro på det, men mest var jag nog av den åsikten att det bara är ett roligt skämt! Hur skulle det gå till då jorden går under egentligen? En stoooooor bomb över hela världen? En stoooooor översvämning som man inte skulle klara sig ifrån? Ganska omöjligt egentligen :D
Borde kanske se filmen 2012.. Har hört att det kommit en 2013 - film också. Kanske går jorden under nästa år??
Vad tror ni?
 
-Google bild-

Kommentarer
Style & Photo by Semlan säger:

sv; tack, nä det skilljer sig egentligen inte så mycket. Duschar ungerfär lika ofta som om jag skulle ha shampoo med :)

2012-12-23 | 10:50:15
Bloggadress: http://semlanofc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback