Bloggtiips!

Vad längesedan jag gjort ett bloggtips!
 
Men här kommer ett tips till en bloggare vars blogg jag följer nästan slaviskt.
Om du klickar på bilden nedan kommer du till Caty's riiiktigt mysiga blogg♥
Caty utgör 1 femtedel av The Kick Back Pack! Dit hör även Keela, Hofh, Moa och Vira.
(Alla dessa bloggar har bloggtips nu också, de tipsar om varandras bloggar, så kika in på alla 5 bloggarna!)
Nu till julen har hon en verkligt fin och julig design. Hon är jätteduktig på bloggning och att designa sin blogg men även kläder. För Caty har nämligen en egen klädcollektion som heter By Caty.
Jag skulle så gärna vilja ha någon t-shirt från hennes klädmärke..
 
 
Dendär t-shirten med en cupcake på är från hennes eget märke och visst är den söt!♥
 
Visst har hon fin och cool klädstil?? Önskar att jag också hade så fina kläder som hon :)
 
Helgrymma julfilmer!
De här ser jätteintressanta ut, så nu ska jag först se julkalendern, sedan se över läxor och sist knäppa på en av dessa filmer :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback