Dagarna som varit

 Har tydligen haft en liiten bloggpaus nu. Tiden räcker inte till allt roligt, så något får komma i efterhand då..
Och denna gång blev det bloggen och datorn, oftast är det läxorna som kommer i efterhand.
 
Men vad har då hänt sedan jag senast var inloggad på blogg.se?
Tror att jag listar det hela:
 
Torsdag: Började skoldagen med att skolans Lucia och tärnor hade vår lilla luciamorgon.
Mysigt,mysigt!
Vacker Lucia :)
 
Resten av skoldagen gick väl i vanlig takt.
_______________________________
 
Efter skolan steg jag av bussen med Michelle, och vi åkte till henne.
Avundades på hennes sjukt snygga rum som är jättemysigt! Klicka HÄÄR så ser du vad jag menar ;)
Vi försökte även fånga några snygga foton på mig, men jag var inte på riktigt modell-humör..
Men några riktigt fina bilder fick vi väl nog! Fast mest var det foton där jag var sådär ofin som oftast på bild. :S
Och så fotograferade jag Michelle också!
Så fin hon är♥
 
Jag testade även hennes blixt till kameran, och fotade såklart hennes uuursnygga kameror! Vill ha doom ;)
Och så fick jag julklappar av henne! Den ena ↑ fick hon mig til slut att öppna, och vad det var får ni se sen.
________________________________________________________
 
Fredag: Skoldagen gick snabbt, två sista lektionerna då vi hade håltimme tramsade vi på i skolan och slutligen var skolan för den dagen över! Då steg jag, Nathalie, Vanesa och Deimilé på bussen och så bar det av till D :)  Chillade mest och sedan åkte vi på disco. Det var inget kul disco, var så lite folk..
Var inte där så länge, så gick vi till V och var där tills jag och Nathalie åkte hem till mig.
 
Lördag: Jag och N besökte Vasa och shoppade maaassaaa julklappar! Stolt, hihi :D Och en supermyysig halsduk inhandlades♥
 
Söndag(idag): Har bara haft en chill-söndag, och nu har jag redigerat bilder som ska komma upp i ett antal inlägg framöver!
 

Kommentarer
Style & Photo by Semlan säger:

Hoppas du får en bra jul! :D

2012-12-17 | 18:35:58
Bloggadress: http://semlanofc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback