Lätt skolvecka!

Yeey, chill skolvecka! Bara 2 dagar i skolan, och en är redan avverkad :)
Imorgon är sista skoldagen för denna vecka, för på onsdag drar jag och gänget(+ alla övriga 8:or) iväg till huvudstaden för att skåda balett och SHOPPAAAH! ♥♥
Tror att det kommer bli riktigt skoj!
 
Och nu är det även riktigt mycket snö ute också, har snöat hela dagen lång nästan :)
Självklart ska jag dra på mig en liten förkylning bara för att jag inte stängde jackan då jag var ute imorse. Gick kanske högst 10 meter med jackan öppen(och en munkjacka under) och känner av lite halsont redan.. -.-
Varför alltid jag..?!
 
Men livet lever vidare även om man är lite krasslig eller ej! (:
 
Dessa två snyggingar hänger jag med i Helsingfors om ett par dar ♥
(bilden är för nästan ett år sen..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback