?

Varför svarar aldrig bloggare, som har stora bloggar, på kommentarer?!

Man tycker ju att de som får massor av kommentarer borde svara på de flesta med frågor och allt, men nej.
Varför inte?? Det är ju just dem man frågar och så, så varför inte kunna svara då?

Sånt gör mig lite irriterad, när man vill ha svar på sin fråga. För att det kan ju inte vara det att dom inte sett kommentaren, för de uppdaterar ju ändå utan att ha svarat tillbaka... -_-

Någon annan som upplever samma sak, eller är det bara jag?



Kommentarer
Olivia säger:

Varför ? Joo jag kan gissa att de får rätt så många kommentarer och anser därför att det är ganska onödigt att svara på varje liten kommentar. Ganska snobbigt egentligen men. Vill bara påpeka att Maja & Petronella (från fotogeniquee.blogg.se) som har nu en relativt känd blogg så de svarar på VARJE kommentar , och det tycker jag är snällt/kul ;))

2012-02-28 | 21:32:26
Bloggadress: http://fotonilingonskogen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback