Nothing Special About Me.

Jag skulle vilja vara scen dansare eller vad det heter ?
 Iallafall sådana som dansar tillsammans med artister typ i bakgrunden eller så. Vet ni vad jag menar?

•Jag vill bli manikyrist och kosmetolog när jag blir stor, sådana som håller på med naglar, hår och smink!

• Jag är en stor fantast av rockabilly och lite vadsomhelst-musik, fast inte sånt som går FÖR långsamt..

• Jag har världens bästa vänner, bekanta, kusiner m.fl. ♥

• I love U


• Håller på med mycket. (är kreativ)

• Dethär torde vara min 5:e blogg.

• Brinner för fotografering!!! 


• Tycker om designing och att redigera bilder (även om jag inte gör det så ofta men..)

• Tycker bättre om ordning än oreda, ändå har jag det VÄDLRIGT stökigt i mitt rum.. 


• Gillar pojkar som inte Nathalie gillar och ogillar pojkar som Nathalie gillar ! ;D 

• Liknar verkligen inte på mina två äldre syskon.

• Liknar inte mina kusiner heller, men på min ena betydelsefulla vän Ellinor likanr jag, vet verkligen inte varför ? När vi kom till högstadiet frågade flera ifall vi var släkt eller tvillingar ;D 
Weird..

Så nu fick ni veta lite mera om mig då ! Inspiration av  Nathalie hihi ♥




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback