Religion!


Ska underhålla mej med Religionsboken ikväll (det sista som är kvar av kvällen)
har religions-prov imorgon så har typ 4 låååånga kapitel att läsa + en massa annat.

Imorgon har vi textilslöjd igen! Hoppas att jag inte avslöjat vad jag håller på och syyr nu, för ni får se det sen när det är klart! :)

Ni kan ju förstås gissa er fram till vad ni tror det är, den som gissar rätt (förutom ni som redan vet vad det är jag syr då) får en länkning (om du har blogg) ♥

Sedan efter att morgondagens skoldag är över är det en EFTELRÄNGTAD helg!
förutom att alla mina planer gick i kras...

Dumt people... :D

Haha, men hoppas nog att få hitta på något litet över helgen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback