Skrattattacker i mängder!

Denna dag har endast bestått av en MASSA skratt!
Har skrattat åt precis allt.

Och vanha som 1:orna o 2:orna i gymnasiet har på penkis var ju jättegulligt!♥
Dog massor när jag såg dem, både bebisar och gamlingarna :) ♥

Vid maten spårade det helt ur för mig, Ellinor, Nathalie o. Emilia!
Hahahahaha, kunde absoluut inte skratta och inte kunde vi nästan äta heller!!
Men så är det ju nästan alltid för oss...

Sedan på håltimmen spårade det nog ur lite också :D

Och nu ikväll när vi var och skrinnade så blev det mycket skratt också.
Jaa, verkligen en bra dag!




Jag som hade tänkt att städa rummet, ha ett litet hemma spa och allt så får nog nästan ta och hoppa över något. Är ganska trött nu, och ska de sen ifall det kommer något bra på teven.

Så jag tror att jag bara tar en ansiktsmask och fotbad kanske ikväll!
Så imorgon får det bli städning och nagelmålning.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback