The Evening

For på teori efter skolan, sedan ensam spelövning.
Gick helt bra på båda.

Mera speciellt ska jag väl inte göra ikväll..
Ska läsa blogginlägg nu, sedan kika vidare på om jag ska köpa dendär telefonen eller inte.

Ett tips; om det typ är en telefon (som exempel) ni vill ha, men inte riktigt är säkra på om den är bra, eller enligt era förväntningar, så sök på youtube eller google för mer information om den! Väldigt bra hjälp får ni där. 
Vet inte hur många gånger jag har sett en video nu med dendär telefonen jag vill ha, och ser något nytt varje gång :)

Men ska lägga på lite musik nu först och sedan läsa bloggar.

Vi hörs!



Arkiv

Typiskt! När jag tänkte ta en bild och visa er en grejj så är kameran urladdad....
WellWell, ni får kanske se senare då :D



Kommentarer
Niinee säger:

Ojj hödu, ja to bort di idag, heva så obekvämt.. ;ss

2012-02-01 | 21:24:09
Bloggadress: http://sweetheartsfotoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback