Bloggtips♥

Mitt första bloggtips blir denna härliga tjej:

Lina

Såhär står det i hennes profil:
Lina Flodins heter jag och bor i Karlstad med min familj. Är 18 år och driver ett eget företag som fotograf. Till våren tar jag studenten efter tre år på medieprogrammet. I bloggen får du läsa om mina fotojobb, se på mina bilder och läsa mina tips & trix inlägg!

Dethär är två av hennes senaste mästerverk:




Jättesnygga enligt mej! :)
(hon är verkligen jätteduktig!♥)
Jag har inte följt bloggen så himla länge, men den är verkligen superbra! Massor med tips och alltmöjligt inom fotografering.

Kika in där, och inspireras!♥


(lånade bilderna från hennes blogg, hoppas det gick bra :) )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback