Dagen. Söndag.

Imorse då jag vaknade gick jag i duschen. Och åt och lite ett som annat.
Sedan började jag göra mig klar, för skulle till Michelle :)

Där gick vi ut och tog kort, och FRÖÖÖS!
Men ganska snygga kort om jag får säga det själv! :)
(Ska försöka visa några imorgon!)

Efter några timmar kanske(?) så åkte vi till rinken, och skrinnade :)

Var där i kanske 2 timmar. Och vi testade en sak där också!! :D Haha, det trodde vi inte !!

Imorgon skolan igen... -.- BOORING.. Och efteråt vet jag inte riktigt, men åker troligen hem och ska försöka lägga bilderna från idag i datorn, och ladda upp dom på bloggen! :)

Men nu ska jag gå och sova. Eller snart.. :P



BARA FÖR ATT JAG ÄLSKAR DESSA VATTEN BILDER!!!!!







Blev bara arkiv bilder nu, men är de inte fina?? :)♥


Kommentarer
shell säger:

sv; tack fö kommentaren! :) å vilken omsårgsfull kommentar om macro! ;)

å joo, nu ha ja ändra länken:)

2012-01-15 | 22:20:51
Bloggadress: http://michelleesfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback