Här hinner man mycket!

Japp, stämmer bra det !

Tar det kortfattat:
Först skolan då, som var sådär allmänt ganska trevlig idag? (Elza var iaf i skolan också<3)
Efter skolan åkte jag på musikteori.
Sedan ensam-spelövning, båda dessa två gick också riktigt bra idag!
Meddetsamma jag kom hem från spelningen (ca.19.00) åkte jag med T♥ till Vasa.
Shoppade lite behövligt först, sedan till Citymarket och se ifall något trevligt fanns där. Var där kanske en halv timme(?) och sedan till flygplatsen, sen hem.

Detta är vad jag fann ikväll:


Ignorera den gröna pricken på blusen, den ska inte vara där... måste vara något på spegel, för den är ju inte världens renaste :D

Jeans: Kappahl
Mörkblått linne: Citymarket
Prickig Blus: H&M

Köpte också leggings från H&M.
+ lite andra små saker.


Kommentarer
elin säger:

sv: jodå det är bra, bara lite förkyld! :)

2012-01-25 | 22:05:22
Bloggadress: http://flicknamnet.blogg.se/
Frida säger:

SV: Hehe, va kul! Ska no la så fort ja kan, å tack s¨å mycke ;)

2012-01-26 | 13:42:29
Bloggadress: http://fridarosengard.blogg.se/
Ida säger:

Snygga kläder! Men JA jag ha faa in systemkamera, samma som tu :DD'

2012-01-26 | 19:31:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback