Inledelning

HejHej! Jag heter Julia och är 13 år.
Dethär är typ min 4:e blogg nu. Då i foto-format.
Alltså jag tänkte ha detta som en slags fotoblogg. Fast en massa annat kommer också att komma med.
Läs i min profil så får ni veta lite mera kring det.

Jag hade tänkt ha detta som en fortsättning på min senaste blogg, fast då var ju jag så duktig och tog bort den.
Så, det blir väl helt enkelt att börja om då.

Jag tänker inte göra sån här fakta-grej nu, utan fråga om ni vill nåt ! :)

Mycket kommer ni nog att få ut av bloggen, för här skriver jag typ om allt som berör mig. Eller inte sånt riktigt personligt då, men ganska mycket.

Ska fixa o trixa ganska mycket med designen också, för den senaste bloggen var jag faktist ganska nöjd med!

Well,well sånt é livet..


Bjuder på en bild av mig själv nu, så ni vet hur jag ser ut:


Kommentarer
shelle säger:

Sv; Svar hittar du på inlädje ! :)

Snygg bild annors! <3

2012-01-06 | 20:29:12
Bloggadress: http://michelleesfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback