Kul, Film, NEEJ(!!) = Ingen bloggning... :P

Rubriken beskriver vad jag gjort igår o idag..

Vi åkte till Nathalie igår efter skolan jag, Emilia o Ellinor.
Först gjorde vi nu inte så mycket. Sedan gick vi ut och gå och snömylade varandra ! :D
Fast Ellinor gick inte att snömyla, hon mylade alla andra.... -.- :D

Sedan tittade vi en film 10 orsaker att hata dig
Nästan meddetsamma den var slut började vi på med BrokeBackMountain.
Båda filmerna var nog ganska bra. den första sov jag bara liiite när vi kollade på den, men den andra såg jag inte ens slutet på ^^ Hehe..

Och idag gick vi ut och gå igen, samma snömylande då :D och tittade en halv film till.

Och nu är jag hemma. Ikväll ska jag väl inte göra så mycket, bara vara.


Arkiv. Är på systers dator, så har inga andra bilder...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback