Lista.

Blir bara en massa random-inlägg idag, men tycker inte jag har så mycket att blogga om just nu. Det händer inget spännande...  Så för att hålla bloggen uppdaterad så lägger jag in lite krims-krams inlägg istället ! :)

Hur bor du: hur? i ett hus.
Brukar du komma i tid: jo, oftast
Hur lång är du: 160 kanske? lite över
Kan du laga mat: joo
Vad jobbar du med/pluggar du: Går i högstadiet
Vad har du på dig just nu: Blus, pyjamasbyxor
Har du någon fobi: Joooo, fö spindlar o andra äckliga saker...
Hade du en bra kväll igår: hmm.. Ja, den var väl helt okej? Kunde nog blivit bättre! ;)
Vilket är ditt senaste inköp: öhm.. ? Minns inte..
Din favoritdryck på morgonen: Juice, eller Oboy!
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Mamma o Pappa tror jag.
Har du sovit i din egen säng inatt: Jo
Vad hade du sönder senast: Minns inte..
Vem snackade du med senast: Mamma
Varm favoritdricka: varm saft eller oboy (ibland kaffe, beror på var ! :D)
Favoritdricka när du är riktigt törstig: VATTEN
Alkoholhaltig favoritdricka: Halloncider! Fast bara smakat lite hehe ! Å mamm, tu va mie tå!! ;D
När gjorde du senast något riktigt dumt: Vet ej..
Saknar du någon just nu: JO!!!! <33
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Om någon kommer och pratar med mejj som jag kanske inte vill prata med just då, när jag är på dåligt humör..
Någon jag stör mig på: Olivias alla HEJ! Kanske?? ;) Hehe, näämen vet faktist inte. Om någon nöter på med en grejj som jag inte är intresserad av jättelänge...!
Intressen: Vänner, spela instrument bl.a.
senaste person du kramade: Elza kanske?? :) Eller Milk?? :D Eller Natt!<3 Minns inte.. :P Som ni ser så har jag VÄDLIGT dåligt minne... :D
Senaste person du ringde: Tetta<3
Senaste person som ringde dig: Ella<3 (eller Elz(a) :D)
Vad drack du senast: Sprite tror jag?
Vill du ha barn: Jo.
Längtar du till din nästa födelsedag: JOOO!
Är du sugen på något nu: Jo! Natte vet vad! ;) Å de flesta andra också kanske?? :D
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: Sällan jag dricker kaffe, men kanske 1?
Använder du hudkräm: Jo oftast!
Attraheras du av män med skägg: hahah, näääääää!!
Micro-pop eller poppa själv: Micro är godare! ;)
Brukar du baka: ibland.
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Jo, men kan nog bli bättre!! <333
Vilken låt lyssnade du senast på: denhär.
Har någon annan sovit i din säng inatt: Nej
Vad tycker du är äckligt: Lasagne!
Har du pengar på mobilen: nä

Denna lista hittade jag på Denna BLOGG!


Nu ska jag börja leta fram sängen.. Och borsta tänderna och sånt.
GODNATT!


Kommentarer
Anna Sörlin säger:

sv; så lite så. okej va bra! min vecka startade också bra :)

2012-01-18 | 23:28:21
Bloggadress: http://annasorliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback