Lördag.

Andra gången detta inlägg skrivs, när jag just var klar med inlägget så åkte det bort... -.-

Har nästan inte alls varit på datorn idag.

Men har hunnit med ganska mycket under dagen (än är den inte slut..)

Jag har:
*Vaknat
*Legat i sängen och läst en bok
*Sovit en stund till, innan jag gick upp
*Ätit frukost
*Bakat bullar
*Varit till farmor med några bullar
*Tagit MASSOR med vattenbilder !♥

Ska bara sätta namn på några bilder nu, sen kommer de upp här

Här är iallafall en början

Blev väldigt nöjd med bilderna!
Och det stämmer nog att man måste ha MYCKET tålamod när man håller på med vattenfoton.
En fjärdedel av alla foton jag tog blev bra typ..

Men roligt var det, och det var nog inte sista gången jag fotade vatten!! ;)

Ikväll ska jag på pizza med Syster♥


Kommentarer
Olivia säger:

Jag vet alltså , man tar som *jättemånga* och så blir som mer än hälften av dem skrot men så finns det också några bra :) 200 , det var ganska mycket det ! Men några av dem blev ju riktigt bra ! <3'

2012-01-15 | 10:10:41
Bloggadress: http://fotonilingonskogen.blogg.se/
Lena säger:

En fantastisk proffsig bild!

Den kan du vinna med i någon tävling !

HELT OTROLIG!

ABSOLUT MIN FAVORIT!



Lycka till med ditt fotograferande!

Hälsa alla

Kram Lena

2012-01-15 | 16:08:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback