Det nya..

...blogg.se har även jag fått!!
 
Blev rejält skraj när jag loggade in och mötte detta.
Trodde att det skulle ta en tid att få det nya, men det gick ju jätte snabbt :O
 
Iallafall tror jag kanske att dethär blir bättre.
Eller egentligen ser det himla svårt ut just nu-eftersom man är supervan med det gamla.
Men som med allt annat brukar nytt bli till det bättre ;)
 
Ska väl försöka ta mig en titt på detta nudå, och se riktigt vad som händer!
 
Detdär snabb-inlägget tycker jag ska bli häftigt!
Ska väl testa det någon gång också.
Och bra att statistiken syns meddetsamma också.
Alltid kul med lite nytt ;)
 
Coolt att det även sparar då man skrivit ett par ord.
Det är ju bra,
ifall hela inlägget åker iväg, så kan man ju inte skylla på att man inte orkar gör om inlägget!
Dom har då tänkt på allt..
 
Jag tror att jag kommer trivas bra med detta :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback