Helt enkelt perfekt!♥

Finns många som är perfekta!

MEN jag känner en vän som är mer än perfekt.

Hon är snäll
Hon är söt
Hon är blond
Hon är hyper
Hon är perfekt
Hon är blyg
Hon är kär
Hon är bedårande
Hon är fantastisk
Hon är sann
Hon är hemlighetsfull
Hon är poetisk
Hon är helt enkelt den bästa som finns!


Hennes fina namn är Nathalie♥

Och det bästa av allt: Hon är MIN vän♥

Bättre vän får man söka länge efter!

Nu när ni fått reda på hur bäst hon är, så kan ni ju besöka henne:
Och innan ni lämnar hennes blogg, skriver ni en liten kommentar där!


Världens sötaste eller? :)

Just so you know; I'm very VERY jealous of you!♥


Till dig!♥


Kommentarer
Din egna nalleböörn!♥ säger:

Awwwiii! :) Du e världens finaste gossenalle :3

Vet du att jag älskar deijj? För du är en speciell liten filur som alltid kommer ta upp hela mitt hjärta!

Och due söt :)) Speciellt när du é kär ;) Då blir lite förlorad i en viss persons ögon :) Och det kan jag förstå, men bruna ögon e ändå finare än blå :D Hehehe...

Jag har upplevt det bästa minnena med dig! <3 Jag är 10000% säker på att vi kommer ha många minnen till. T.ex. i sommar!! Då du! Då ska vi allt göra minnen :3 <3

Tack och hej, jag älskar dig! <3

Kom ihåg att jag älskar dig !

2012-03-09 | 20:47:29
Bloggadress: http://lullabyfox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback