Listan: Dag14/14e bilden: En bild som påminner dig om gamla tider.


Har många minnen av gamla tider! Vissa saker som ALDRIG kommer komma åter men... :(












Är väl bara jag och 2 till som påminns om något med denhär bilden, men ville ändå ta med den för har MÅNGA minnen från detta ställe♥

 Saknar denhär tiden så jag vet inte vart jag ska ta vägen..! Påminns om 100000000-tals minnen med denna person :'(

 Alla kryssningar med dom bästa personerna!♥


Ja det blev ganska många bilder, men har man många minnen så har man!
Har även mångamånga fler minnen, men bloggen svämmar över av minnen isf..


Som ni ser så hoppade jag över dag 12 o 13 för hade inte riktigt några bilder på 12:an och 13 var nästan samma som typ 10..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback