Vad ska vi hitta på för rubrik idag då?

Här uppdaterar vi ofta ser jag! - eller Nej..

Imorgon är det nu äntligen fredag igen! Wohooo!! Tror att jag åker hem direkt efter skolan och ska försöka med lite fotografering och lite designing. Väntar också tills jag fyller (1 april) för då får jag antagligen ett par saker jag länge önskat mig (i kamerautrustningsväg) <--konstigt ord, men hoppas på att något sådant finns!

Börjar morgondagen med ett himla svårt religions prov. Kan inte ett sk**.

Vet ni? Våren har slagit ut här!! MÅSTE ut på en fotorunda imorgon, så att ni får se hur det ser ut :)
En himla massa snö har smält, och solen lyser varje dag, och jag har tillochmed invigt läderjackan för dethär året!

Well,well. Ska väl ta och försöka läsa på det där provet lite till nu, och se om jag förstår något mera om Abrahams tid.. Tror att det handlade om det iallafall :D


Ge mig sommar nu! Eller helst riktig vår utan snöööö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback