About the day.....

Ja hur ska man beskriva denna dag?
Omväxlande kanske..

Alltså dagen har varit både bra och även dålig vissa stunder.

Hade 3 lektioner imorse i skolan sedan gick vi på mat och så hade vi en lektion till, men gissa om jag kunde räkna så mycket då(vi hade matematik) för jag skulle ha nivåprov typ efter den lektionen.

Hade då alltså nivåprov idag, som gick jättebra nog. Var hiiimla nervös innan, men då jag väl spelade gick det bra :)
Fick höra både bra och dåliga saker om hur jag spelade = exakt som det ska vara!

Åkte tillbaka till skolan och så klart så hade de slutat med klasskampen då, som hela skolan hade idag, och som jag SJÄLVKLART skulle missa p.g.a nivåprovet.. Men nåjaa vi tar nya tag nästa år.

Hade sista hejarklacksövningen efter skolan, och på lördag smäller(gäller?) det!!
Yeyyy ;)

Jo, var även på Mosedal igår och hejade på mini-stafettkarnevalen. Som ett sista genrep ungefär.


Arkiv, för att jag inte hittade någon passande bild till inlägget :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback