Har blivit utmanad! 11

Reglerna för den här utmaningen är att svara på elva frågor, skapa elva nya frågor och sedan utmana elva andra bloggare. Jag blev utmanad av Alice att svara på frågorna:

1.Vad är din favorit glass? Mango
2.Vad är det bästa med sommaren? Ledighet, värme och att få vara med dom bästa
3.Beskriv dig själv med två ord. Glad&tuff :D
4.En film du aldrig tröttnar på? Sällskapsresan kanske
5.Idrottar du ... i såfall vilken sport? nope
6.Skulle du vilja bo på landet eller i en stor stad? På landet är det mysigast, men i en stor stad är det nörmare till allt!
7.Om du skulle skriva en bok vad skulle den handla om? Kärlek, vänskap och äventyr
8.Din favorit årstid? Sommar
9.Vad ville du bli när du var liten? Mekaniker som pappa ;)
10.Har du något syskon? Jopp!
11.En blogg du följer ? Semalnofc.blogg.se (:

Alice's frågor

1. Din hobby? Har ingen speciell hobby direkt..
2. Varför bloggar du? För att få dela med mig av bilder, minnen, vardag osv.
3: Dina favorit bloggar? Bl.a Denhär, Denhär&Denhär
4. Bästa filmen du sätt på bio? Möjligen Pirates of the Carribean i 3D
5. Vilken mobil har du? Nokia X3-00
6. Bästa med sommaren? Se fråga 2 ovan ;D
7. Din största önskan? Hihi, om jag säger den kan den ju inte slå in!
8. Vad vill du jobba med när du blir äldre? Naglar, hår, smink typ
9. Bästa låt? Wonderwall-Oasis
10. Vad handlar din blogg om? Mitt liv och fotografering
11. Hur många är det i din familj? 4

Mina frågor

1. Vilka 2 saker måste du alltid ha med dig då du lämnar huset?
2. Vad är det första du gör direkt du stiger utanför dörren?
3. Och innanför dörren?
4. Vad gör dig på bra humör?
5. Bästa sommarminnet?
6. Bästa resan du gjort?
7. Vilka länder har du besökt?
8. Hur många har du som du kan berätta allt för?
9. Hur mår du just nu?
10. Vad är ditt humör just nu?
11. Vilken är bästa känslan?  


Jag utmanar: Nathalie, Olivia, Michelle, Emilia, Mariah, Vanesa, Deimile, Felicia, Linnea, Linnea, Erika
(Skicka mig en länk då du gjort utmaningen så att jag får se ;) )


Kommentarer
Felicia säger:

Nu ha jag gjort a :)

2012-06-01 | 13:31:27
Bloggadress: http://onlyfeliciia.blogg.se/
Erika säger:

Du sku kanske tänkt på he att man kan ju itt kopier honde utmanningen åv de tå du har tåden höger klicks skydd :) så tyvärr, ja kommer itt ti va mie i hede :)fö ork nu itt buri skriv åv :D

2012-06-01 | 17:03:35
Bloggadress: http://erikaelisabet.blogg.se/
EMilia säger:

Tå va he laga (gar int ti klister in näjn länk)

2012-06-01 | 17:38:03
Bloggadress: http://emiliaochlivet.blogg.se/
Semlan-Foto säger:

sv; Tack så mkt :D

2012-06-03 | 10:55:12
Bloggadress: http://semlanofc.blogg.se/
Mariah säger:

Har no a laga nu! :)

2012-06-03 | 19:32:49
Bloggadress: http://somethingrockable.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback