Grattis! :) ♥

 
Idag fyller min kamera ett helt år!! Oj, har ett helt år gått redan?!
För exakt 1 år sedan satte jag mig vid datorn som då var på skrivbordet.
Råkade slänga ett öga lite till vänster och tyckte att allt inte stod rätt till.
Nej, för där var en brun papperspåse med en stor låda i.
Nu blev jag nyfiken, vad är detta?
 
Det jag hittade i väskan var en låda som det stod "Nikon D3100" på..
Min supersöta mamma♥ hade då beställt min kamera i förväg utan att jag visste något, för att meningen var att jag skulle få kameran till julen det året.
 
Glädjen den kvällen var helt otrolig! Satt och läste igenom bruksanvisningen ord för ord, och tittade på kameran och tyckte att batteriet skulle få börja bli klart laddat.
 
Morgonen därpå innan jag gick ut till bussen som skulle ta mig till skolan hann jag fotografera åtminstone 10 bilder! :D
 
allra första bilden som togs med min kamera♥
 
Nu, ett år senare, har jag använt upp hela minnet på datorn med bilder, har något över 7000 bilder i datorn! Snacka om fullt...
 
 

Kommentarer
Esther säger:

min fyllde år fyller år på julafton^^har typ också miljarder bilder på min dator, måsta ha en extern hårdisk för att de ska få plats:)

2012-11-28 | 16:53:10
Bloggadress: http://paraplyz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback