Lazy evening

Oj vilken lugn kväll det blev här. Efter skolan gick jag direkt på tjejgrupp med Nathalie, där det väl nog var ganska kul. Åkte hem, bakade en liten kaka tills Syster & C:o kom hit, och sedan bara varit på datorn. Men vart tiden har tagit vägen vet jag inte.. Jag som skulle läsa massa blogginlägg och grejer, men nej. Det får bli en ny dag. Imorgon åker jag iallafall och busar med Anton, och umgås med Elin!♥
 
Nu har vi även fått HÖTSLOV!! Så hiimla skönt, som jag har väntat! Nu blir det 5 dagar av frihet!
Ni som har åkt till Sverige; Ha det så trevligt!♥ fräckt av dem att lämna mig hemma.. Hehe ;D
 
Ignorera ansiktet.. But my hair was good there ;) Enligt mig alltså! Fast har nu fått lite mera fason på det efter att jag satt i klipparstolen för en vecka sedan exakt.

Kommentarer
T säger:

syster o. Co. :D hahahahahahha! :P

<3

2012-10-21 | 11:27:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback