På din dag Nathalie!

 
 
 
Idag fyller min världens bästa vän år! Ganska ofattbart att vi hållit ihop i 8 hela år!! Och även fastän vi splittrades i högstadiet, håller vi ihop ändå när vi väl träffas. Du är den pålitligaste vän man kan ha. Även fast vi bråkar och det känns som att vi inte känner varandra, är du ändå den bästa vän som finns!
Det finns ingen vän som är så fin, söt, snäll, knasig, klumpig, förälskad, pålitlig, glad, hoppfull som du
Vad skulle jag göra utan dig?!
 
Hoppas din dag blev fin(speciellt slutet på skoldagen ;)) och att jag snart får komma på fest till dej!!

Kommentarer
Sophie - autophoto säger:

Tyvärr gick du inte vidare i tävlingen men jag hoppas verkligen du är med i nästa tävling mer mot vintern :)

2012-09-03 | 18:28:42
Bloggadress: http://autophoto.blogg.se
Nathalie säger:

Åååh, shenn siter man me tåran i ögonen!♥ :) Du e så fiin och helt underbar!♥♥ Finare vän än dig får man leta efter !! Å jag är verkligen förälskad i dig och din blogg :)) (å en annan också...hehe)
Fest ska det noog allt bli!! :D Och Owl City glömd du itt heller.. du känder nog mieg tu ;)♥
Slutet på min dag var nog BÄST den :) Speciellt tå du fick upplev a med mig.. :D
Längsta kommentarin elå naa?? xD
Blev lite blanda me dialkekt.
Men åh vad jag ÄLSKAR DIG!♥♥♥

2012-09-03 | 18:35:40
Bloggadress: http://insomniac.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback