Shoppingdag!

Hallå på er! Är lite underligt glad nu ikväll(även om vi har prov imorgon som jag måste läsa på..), varför vet jag inte :D Skoldagen gick ganska snabbt, fast några fattades.. Satt och räknade ner timmarna, och äntligen var dagen över. Då börjar det roliga: Jag och ellinor satte oss på bussen som bar av mot Vasa. Var ensamma i bussen efter att alla elever stigit av, vilket var ganska kul ^^ kom äntligen fram till vasa, och shoppade loss riktigt, haha! Med mig hem fick jag ett par svarta jeans, två par strumpor, en vit kajalpenna och en mascara.Hittade också en suupersnygg topp med en dödskalle på ryggen, men köpte den inte.. :( Ångrar det stort. Annars är jag för en gångs skull riktigt nöjd över inköpen. Men nu blir det provläsning.. Godnatt!♥
från we♥it.
 
Råder verkligen bildbrist just nu.. Kom med förslag på vad ni skulle vilja se för bilder, eller också andra inlägg! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback