Text of my day.

Dagen var relativt enkel. Håltimme första och egentligen andra timmen, Fick veta vad vi fick i religionsprov som vi hade i torsdags, och det tog ungefär 5 minuter, då vi var in en och en i klassrummet, så resten av tiden hade vi ledigt! Skrev prov lite längre in på dagen, och hade andra ganska enkla lektioner till slut.
Kom hem lite över halv 6, hade teori och spelövning efter skolan. Var mest på datorn och gjorde lite läxor hela kvällen. Även chattat på msn har jag gjort :D lääängesen!  Så har min dag sett ut! (Tycker ni att det är kul att se vad jag gjort om dagarna, eller är det riktigt tråkigt att läsa om?) VAD VILL NI ATT JAG SKA BLOGGA OM?
Så himla mysig bild♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback