2 månader att uthärda!

Idag är det exakt 2 månader tills vi sitter i simhalls salen och väntar på att alla niondeklassare fått sina betyg, sedan får vi våra och vi får sommarlov!!♥
Längtar till sommaren så jag skulle kunna spricka..
Sedan på kvällen då vi slutar skolan blir det fageröö :)
 
Men än är det långt till sommaren. MAAASSOR med snö är fortfarande kvar, bara solen som är framme visar att det ska föreställa vår. Men annars är det ganska kallt och blåsigt. Fast i solen är det varmt!
_________________
 
TRYCK HÄR! 
(så kommer ni till en fin tjejs blogg!)
_________________
 
Ikväll har jag varit på dansövning. Bara en övning till nu, sedan blir det dansshow!
 
Och nu övar jag på moppekortet som jag hoppas få börja åka och skriva snart.
 
GAAAH!! Give me summer and nice legs noooow♥

Kommentarer
Josefin säger:

Tack ♥♥ :)

2013-04-02 | 15:55:24
Bloggadress: http://josefinvikstrand.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback