Hösttecken

Hösten är på inkommande och idag har jag faktiskt noterat två tecken på det. Det ena att jag känner mig aningen krasslig i halsen och det andra så såg jag tranor som åkte i en plog söderut. Jo, förresten så börjar det även kännas i blåsten och i luften att hösten är på inkommande, även fast solen lyser och man tror det är sommar ännu. Men det blir ju september med stormsteg. Det har ju redan gått halva augusti.. Men jag längtar nog lite till hösten också, eftersom jag gillar(och äger) mer höst/vinter kläder som stickade tröjor, halsdukar, jackor och skor. Och då man kan börja ha på ljus osv. Så nog blir väl denna höst helt mysig också kan jag tro ;)
Preparerar mig ifall någon förkylning är påväg, med te och frukter! YUM♥
 

Kommentarer
Ida säger:

Muums! ((:

2013-08-22 | 21:45:03
Bloggadress: http://nikonsaklick.blogg.se
Tilly säger:

Åh ser supergott ut...!!

2013-08-29 | 14:35:07
Bloggadress: http://tillyhild.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback