Lazy day..

Vaknade första gången kl. 10 och somnade säkert igen kring 11. Nästa gång jag vaknade var när mamma kom hem, kl. 13.30 :P Hahha, uups. Jag som hade tänkt stiga upp tidigt, städa rummet osv, men det hann jag ändå. Var ändå skönt att få sova ut. Räknade till att jag sov 13 timmar inatt.
Som sagt, städade nästan hela övervåningen, eller åtminstone dammsög. Imorgon tar jag tag i resten av städandet, om jag vaknar någon gång alltså.
Var och besökte mormor en sväng ikväll med.
Åt glass där med hjortronsylt och fotade massor!
 
Ska lägga en massa bilder nu i olika inlägg så det blir lite mer uppdatering här ;)
Dessa dagar då jag inte bloggar så tar jag vara på det sista av sommarlovet. Tänk, om en vecka är det slut på ledigheten. Buhuu.. Har ingen lust med skolan alls! Har inte hunnit njuta tillräckligt av sommaren..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback