Nu är "hemlisen" klar!

Åh vad bra detta känns! Har nu satt igång min nya fotoblogg, som bara ska handla om fotografering.
Så nu ber jag er mina fina läsare här, tipsa andra fotointresserade om bloggen så att jag får massor med läsare! :)
Och såklart om mina läsare här är lika fotogalna som mig, så kan ni ju börja följa den andra bloggen också. Och glöm inte att kommentera! Hihi.
 
Klicka på bilden för att hitta till den nya bloggen:
Designen har min fina vän Michelle fixat åt mig! Tack igen♥
 
Det var ju meningen att denna blogg också skulle bli en slags fotoblogg, men jag tycker att det blev för mycket vardag inblandat och så.. Men nu ska jag ha den nya endast som fotoblogg! Men det är klart att jag försöker skriva lika ofta på båda :)
 
Hoppas ni kikar in där också, fotointresserade som icke lika intresserade är välkomna!
 

Kommentarer
Olivia säger:

- Jauu.. Fast ja ha itt betala na, så e je såje lite halvolagligt fixa eeeheheh :D

2013-08-09 | 12:07:16
Bloggadress: http://fotonilingonskogen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback