Julfavortier!

Med en julfilm, A very married christmas, rullandes på TV knåpade jag ihop lite collage med favoritjulfilmer jag sett och sådana jag vill se. Så nu innan jul skall jag försöka hinna se några av de jag inte sett förut. Av julfilmer får man mycket julkänsla! Tur att det då är mörkt ute så att man inte ser vilket trist väder som råder här nu igen.. Det kommer inte komma någon snö innan jul!! :O STOR tumme ner för det.. 
Alla Ensam Hemma filmer har jag sett-massor med gånger! Borde ha de flesta på någon gammal VHS också, som börjar bli ganska utnötta ;) 
Av de här har jag bara sett Grinchen, Christams Vacation(tror jag) och någon av Nu är det jul igen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback