Jag lever! -Faktiskt.

Har väl hänt en del sedan sist. Är väl kanske 1½ vecka sedan det senast har blivit någonting skrivet här, men nu har jag tänkt ta tag i detta fenomen!
 
Hmm.. Vad har egentligen hänt då?
 
Jo, jag var med Emilia o. Ellinor till Kstad och tittade på Fighting Star Audition för en vecka sedan, riktigt kul var det! Duktiga var alla som var med där.
Ångrar mig såå mycket att jag inte drog med kameran. Tänk vilka snygga bilder!!
Dessa ovan har Emilia fotat, så jag fick låna dem. Och några har även jag fotat, men vilka minns jag inte..
 
Så har jag varit på kalas till bästaste kusinerna Elin och Anton!
 
Mina 3 tjejer har varit hit på tjejmiddag, och lite övernattning!
Vi åt tortilla, var till lokalen ett var, men var inget folk där så spelade bara biljard och några spel och åkte sedan hem. Skrattade iallafall mycket med de få som var där! Haha.
Tittade på DH hela kvällen tills vi somnade, och åt bananer med glass och kinuskisås.
Då vi vaknade telefonnördade vi lite, åt frukost seeent och tittade mera DH tills de åkte hem.
 
Handlade med pappa efter att de åkt hem och besökte sedan farmor. Avslutade dagen med att se på tv med mamma och pappa :)
 
Imorse var det konfilektion som gällde...
Hjälpte pappa att ordna lyxig söndagsmiddag tills mamma kom hem
 
Det blev långt. Men hoppas det gottgör den senaste tystnaden!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback