130113

Gokväll! 
Snart ska jag krypa till kojs, men tänkte uppdatera här lite först.
 
Dagen har väl egentligen varit ganska lazy. Vaknade med glädje imorse i mitt nystädade rum♥
Låg och spelade lite Angry Birds(VARNING!! beroende framkallande spel!) på telefonen en liten stund innan jag slutligen tog mig upp ur min sköna bädd. Tittade lite på tv och åt frukost innan jag gjorde mig klar för vår första konfirmationslektion. Måste ha lektion två ggr i månaden eftersom vi började med det så sent..
Då jag kom hem umgicks jag med familjen och rastade Chiira. 
 
Så har varit en lugn dag i maklig takt.
 
Nu har jag satt i mina lockar-utan-värme-spiraler, och letat fram vilka kläder jag ska ha på imorgon. 
 
Godnatt!
 
(har satt alla mina bilder på hårddisken nu så lite bildbrist..)

Kommentarer
Ella Stork säger:

ha en fin dag!

2013-01-14 | 09:50:45
Bloggadress: http://ellastork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback