Äntligen ny header!

Nu är headern uppdaterad. Tror att blogglusten kom tillbaka lite smygande också :)
Tyckte inte den headern som jag hade tidigare var så passande längre, men dock är denna bara tillfällig!
Och så ville jag också testa på lite stilrenare design för en gång skull.
 
Jag åker iallafall till Nathalie ikväll, ska köra på myskväll! ♥
(kanske vill hon hjälpa mig med bloggen lite, hihi!)
 
Vad tycker ni förresten om att jag bloggar från mobilen(ganska ofta..)? Bilderna blir ju inte i bästa kvalitén, men uppdatering sker ju oftare då.
Är det bra eller dåligt?
 
-With a camera in one hand and happiness in the other-

Kommentarer
Nathalie säger:

Fin header! ;) Joodå, ja hjälper dig gärna :)

2013-01-19 | 15:57:19
Bloggadress: http://torsdagsbarn.blo.gg
Julia säger:

Ser nog bra ut,inga extra krusiduller!!/ MaM

2013-01-19 | 18:57:52
Bloggadress: http://juliaochhenneskamera.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback