Skribaläger 10-13 Juni

Blev verkligen ett mycket roligare konfirmationsläger än jag vågat hoppas. Med rätta umgänget och mycket skratt blir allt bra - nästan.
 
Måndag:
Stod i grinden och väntade på bussen kl. 10. Då den kom hoppade jag in och så bar det iväg. Var där mycket tidigare än alla från Övermark, eftersom jag tog Pörtombussen. Men jag fick ju välja säng före Ellinor och Nathalie då ;)
Började med lite fotokrig efter att vi "installerat" sängarna.
 
Sedan skulle vi förstås ner till vattnet direkt!
Där var redan pojkarna. Några hade tagit sig ut i båten, och andra fick vänta på sin tur.
Snygga tjejer!♥
Tydligen var det någonting intressant där bortom vattnet..
 
Måndagen bestod endast av två lektioner och resten med fritid :)
 
Tisdag:
Dagen handlade mest om lektioner. 6 st lektioner den dagen. Nästan ingen fritid alls. Fast då vi väl hittade lite ledig tid tog jag och Ellinor oss ut i vattnet 3 gånger samma dag och trotsade blåsten. Det roligaste då var vågorna ;)
 
Hittade några slänggungor vid vattnet. Ellinor visade sig vara en mästare på detdär!
Haha.
 
Våra föräldrar kom också på besök denhär kvällen. Hjälpledarna hade ett par lekar som både föräldrar och konfirmander måste delta i, och vi hade lite program med sång osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback