13.3.13

På Emilias begäran ska jag väl slänga in ett inlägg.
 
Efter skolan idag gick jag med Emilia till YA och sökte upp rummet där vår moppeteori kurs skulle vara.
Vi hittade dit till slut, och kursen var riktigt spännande&intressant!
Läängtar tills jag fyllt 15 och får börja skriva och köra :)
Endast 19 dagar kvar nu!
 
Annars då?
Har väl inte gjort så mycket annat idag. Mest tittat på Desperate Housewives!
 
Igår var det riiiiktigt snöstorm här.
Då solen var framme och började locka fram lite vårkänslor, bryter ett hejvilt snöoväder ut. Världen var helt tjock och vit av snö... Hua..
Så nu har vi väl kanske 20-30 cm snö ute. Dislike.
 
Men idag har det varit soligt igen! Bara man inte behöver vara ute och endast ser på solen innifrån ser det ut som våren utomhus..
 
 
 
Varje morgon då det är solsken och fint dagsljus ställer jag mig vid fönstret och fotograferar. Haha.. Tönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback