Dag 14: Mina dåliga ovanor.

Dag 1 - Tre saker om mig.
Dag 2 - Min musiksmak.
Dag 3 - En låt med många minnen.
Dag 4 - Såhär fixar jag mig inför en vanlig skoldag.
Dag 5 - En bild från en tid du saknar.
Dag 6 - En nytagen bild på dig.
Dag 7 - Dethär vill jag ha.
Dag 8 - Såhär är jag som person.
Dag 9 - Detta gör mig glad.
Dag 10 - Något jag aldrig glömmer.
Dag 11 - En bild på mig och en kompis.
Dag 12 - Bloggfavoriter.
Dag 13 - Mina intressen.
Dag 14 - Mina dåliga ovanor.
Dag 15 - En bild på mig och någon jag älskar.
Dag 16 - Det här språket vill jag tala flytande.
Dag 17 - En bild på min handstil.
Dag 18 - Bästa tidsfördrivet.
Dag 19 - Bästa musikvideon.
Dag 20 - Tio saker jag vill göra innan jag dör.
 
De dåliga ovanorna är nog att jag alltid skjuter upp det mesta.
Såsom att städa rummet och att läsa på prov.
Att börja läsa på prov för sent brukar inte alltid sluta lyckligt..
Även att alltid slänga mina kläder på soffan i mitt rum är en dålig ovana.
Borde sluta med det tvärt, för då blir det mindre städning sen, hehe!
 
Michelle fotograf.
-från ifjol-
 

Kommentarer
★ ADARAS - WHERE BLOG MEETS MAGAZINE! säger:

TIPS! Vinn ett grymt paket med allt du behöver för att fixa gelmanikyr hemma! :D Tävla här:
http://adaras.se/2013/march/vinn-orly-smartgels-starter-kit-led-lampa.html#comment

2013-03-02 | 22:24:12
Bloggadress: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback