Dag 16: Det här språket vill jag tala flytande.

Dag 1 - Tre saker om mig.
Dag 2 - Min musiksmak.
Dag 3 - En låt med många minnen.
Dag 4 - Såhär fixar jag mig inför en vanlig skoldag.
Dag 5 - En bild från en tid du saknar.
Dag 6 - En nytagen bild på dig.
Dag 7 - Dethär vill jag ha.
Dag 8 - Såhär är jag som person.
Dag 9 - Detta gör mig glad.
Dag 10 - Något jag aldrig glömmer.
Dag 11 - En bild på mig och en kompis.
Dag 12 - Bloggfavoriter.
Dag 13 - Mina intressen.
Dag 14 - Mina dåliga ovanor.
Dag 15 - En bild på mig och någon jag älskar.
Dag 16 - Det här språket vill jag tala flytande.
Dag 17 - En bild på min handstil.
Dag 18 - Bästa tidsfördrivet.
Dag 19 - Bästa musikvideon.
Dag 20 - Tio saker jag vill göra innan jag dör.
 
Det borde egentligen vara finska. Eftersom jag bor i Finland. Men det är ett så himla tråkigt språk, så jag tror nog jag flyttar iväg någonstans sedan då jag studerat klart.
 
Men Engelska skulle vara roligt att kunna helt flytande, fast det är ganska enkelt då.
 
 
Något annat språk jag också börjat fundera på är latin. Det är ganska häftigt egentligen, och alla ord nästan är ju uppbyggda av latinet. Men det används ju inte längre så ofta, fast det skulle vara roligt att kunna! ;)
 
Och så har Olivia smittat av sig med sin Italienska till mig. Hon skulle vilja lära sig italienska, och jag har kollat runt lite på roliga bilder av det, och det är ett ganska fint språk också.
 
sökte på Italienska quotes på weheartit och råkade faktiskt snubbla över Olivias bild.
 
 
 
-samtlige bilder från we♥it-
 

Kommentarer
shelle säger:

Sv; Ajahaa, tyckt ja känd igen on, men entå tyckt ja it e va samma men :D tå vill ja it hav on ;)

Tack gulle! <3

2013-03-06 | 15:32:10
Bloggadress: http://gyllenepixlar.blogg.se/
amanda säger:

svar: åh tack vännen :)

2013-03-06 | 15:42:48
Bloggadress: http://amandastyle.blogg.se
Mammasmorbror säger:

Hej Julia.
Va kul att just jag hittade Dej här helt plötsligt.

Svar: Hejhej! Hur hittade du hit ? :)
Julia♥

2013-12-19 | 02:29:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback