Tråk inlägg..

Tro det eller ej, men jag lever. Faktiskt.
Jag har ingen större lust med bloggen just nu. Eller om jag skulle ta mig tid med den riktigt skulle det säkert bli roliga inlägg, men den tiden har jag inte just nu. Ändå känns det som att jag inte gör något vettigt.
 
Borde kanske sluta blogga helt. Onödigt att uppehålla bloggnamnet ifall någon annan skulle vilja ha det.
Men vad skulle jag göra av alla foton jag fotar då? Det kanske blir stor orsak att börja framkalla bilder då ;)
 
Tiden får helt enkelt gå så ser vi vad som händer. Jag tror jag skriver då jag har tid och lust och ork.
-från en av kvällarna jag var på kreamix!-
Är skyldiga er massor med snygga foton nu, det gäller bara för mig att ta tag i att redigera dem. Vi får väl hoppas att det blir snart.
Minneskortet i kameran är fullt, så jag lider ju inte precis av bildbrist..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback