Underbar helg!

I fredas slutade vi redan kl. 13.20. Då drog jag och Ellinor till Emilia. Chillade mest då vi kom dit, men var också ute och fotograferade lite. Kaaallt var det, men vistades ute ändå, haha.
 
Senare på kvällen åkte vi på kreamix, mix-music. Var andra helgen för mig, men lite annat program denna gång.
Vi såg på lite covers och så skulle vi få göra egna.
Det visade sig vara hur roligt som helst! Kommer nog bli mer sånt ;)
 
Efter kreamix fortsatte det roliga, och jag har nog inte skrattat så mycket på länge!♥
Tog natt ganska tidigt, men vi skulle upp tidigt morgonen därefter.
 
_______________________
 
 
På lördagen fortsatte kreamix, denna gång från klockan 11.
Vi övade massor på vår cover, och det blev bara bättre och bättre.
 
Tog mat-paus däremellan och gick till Gotti-Gott!
Mums vad god mat vi åt där.
 
Sedan övade vi lite till och blev sedan stylade(och jag stylade lite också) och så uppträdde, spelade in, och filmade vi.
 
Helgen i bilder
 
Matpaus med två fjantar♥
 
Mmmmm!!
 
Ellinors och min efterrätt! ;)
 
Styling bordet.
Emilias färdiga resultat.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback