Försenade bilder i massor.

Framöver kommer ni antagligen att se massor med fina bilder, men som tyvärr inte är riktigt färskt fotade när de väl kommer upp på bloggen.. Så blir det oftast eftersom jag aldrig orkar eller har tid att ladda upp dem på en gång. Helst skulle jag ju såklart ladda upp dem direkt, men det tar ju sin lilla tid att välja ut bilderna man vill visa, sen ska de redigeras och sedan ska det skrivas ett litet inlägg om dem.. Men bättre sent än aldrig, eller hur? ;)
 
För en vecka sedan var jag med mamma och pappa på legatos avslutningskonsert för jag skulle få mitt avgångsbetyg, eftersom jag har allt klart där nu. Jag fick även en ros och ett stipendie. Supernöjd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback