Still alive!

Jo, jag lever. Dock väääldigt trött just nu, efter att ha spenderat kvällen på Fagerö som vänelev åt sjuorna på deras föräldramöte. Åkte till Ellinor efter skolan och sedan åkte vi iväg dit.
Annars då? Det har varit aningen tyst här, och anledningen till det är att jag inte har vidare stor blogglust just nu, inte heller fotolust. Men det kommer väl så småningom tillbaka. Kan ju alltid hoppas!
Igår var jag på Cirkus med Anton och Michelle. Mysigt, men blev lite besviken då två små hundar var enda djuren de hade och inga hästar eller kameler..
Men nu ska jag sova, ögonen håller på och faller igen. Men nu vet ni lite, och några olika bilder ska ni kanske få se imorgon, så håll utkik då! ;)
Photoshootade uppe vid Lillån med Michelle för någon dag sedan. Inte så många lyckade bilder eftersom solen höll på att gå ner, men några fick vi i alla fall!
 
God natt!!♥

Kommentarer
Ellinor F säger:

OMG julia! du e så otroligt fin!<3

2013-09-12 | 13:49:33
Terese säger:

sv; Tack så mycket! Dem kostade 499: :)

2013-09-29 | 20:12:21
Bloggadress: http://teresehh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback