1 April!

Så var återigen en månad förbi. Men nu är det endast 2(!!)månader kvar tills skolavslutningen och jag får mitt slutbetyg och därmed har grundskolan avklarad! Men dock följer 7 prov innan dess, så än är det mycket jobb kvar..

Såå otroligt tråkigt att behöva vara i skolan idag när jag nu hade födelsedag. Ville vara ledig mer än vad jag vill alla andra dagar! :D det går liksom så snabbt då man är i skolan då varje lektion går så blir det mindre och mindre kvar av dagen... Kl.16 hade jag och Ellinor dansträning i gymnasiet, jag var tvungen att sluta redan en halv timme senare då jag, mamma och pappa skulle åka till Vasa på middag. Vi for till Amarillo och åååhh vilken ljuvlig mat vi åt. För att inte tala om hur mätta vi blev!!



Halvtaskig bild med tanke på att den är fotad med mobilkameran. Men ni ser ju iaf vad jag åt. Mums!! ♥

Imorgon har jag lite sovmorgon, ända tills efter halv 9. Vi skall nämligen till lågstadiet i byn kl. halv 10, så slipper lite av skoldagen då ;)

Men nu kallar John Blund på mig. Godnatt!

Kommentarer
MATILDA säger:

gott! :)

2014-04-03 | 08:26:33
Bloggadress: http://matildays.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback