Helgen i förkortad text.

 
I lördags hade vi revy-kick off. En slags workshop med en från SÖU som visade oss lite med revyövandet. Nu har vi också kommit igång på riktigt och börjat öva våra sketcher. 
I söndags var det också revy-övning och på kvällen for jag till Michelle för att övernatta där. Vi var bl.a. ut och körde till Kristinestad där bilderna ovan blev fotade. Sedan tittade vi lite på pistvakt och skrattade massor! (jag hickade nästan hela natten p.g.a. det.) 
I morse var vi tvungna att stiga upp när alarmet ringde för att åka på sista revy övningen för denna helg. Ganska vemodigt att behöva stiga upp av alarm då det är sista dagen på jullovet. Vill vara ledig ännu!!!! 
Överlag har min helg varit superbra, speciellt med så mycket revy grejs. Nu blir det att vänta ända tills på fredag innan vi får öva igen.. 
 
Ja, jullovet har nått sitt slut och jag vill inte(!!) till skolan. Men mitt jullov har varit kanske det bästa hittills. Har umgåtts mycket med familjen och min fina vän Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback