Kommer sluta blogga här!

En av flera anledningar till att jag inte bloggat är att jag inte riktigt vela ha två bloggar att uppdatera. När jag skrivit ett inlägg på den ena så har jag känt mig tvungen till att skriva på den andra också(samvetet ni vet...). Och då skulle det ju finnas olika bilder att lägga på båda eftersom flera läsare läste båda osv. När jag då inte haft tid eller vidare lust att blogga så har det inte blivit skrivet på någon av dem. 
Och så har jag inte alls varit nöjd med detta bloggnamnet heller, eftersom jag startade den här bloggen i februari -12. Då hade jag ju ingen fotoblogg så då passade namnet bättre, men efter att ha startat en annan som bara ska innehålla fotograferandet så ville jag ju ha denna som mer personlig, men då passade inte bloggnamnet till det.. Så nu har jag funderat och bestämt mig, kommer sluta skriva på denna. Vet ännu inte om jag tar bort den helt eller om jag lämnar kvar den, men vet hur frustrerande det är när bloggnamn är upptagna så ifall någon annan vill ha namnet borde jag ju ta bort den... 
 
Så, nu kommer jag endast blogga från www.jrphoto.webblogg.se. Lägger säkert upp fler "vardagliga" inlägg där nu också, men ännu är den mest till för fotandet! Det negativa med den är dock att det inte fanns att ha "blogg.se" på slutet, eftersom det redan var upptaget och när man har "webblogg.se" så går den inte att hitta på bloglovin... Därav mindre läsare per dag :/ Ska försöka få det fixat, blir väl till att kontakta blogg.se och se hur jag kan få det löst :)
Har även ett instagram-konto som hör till den bloggen, följ mig där! @_jrphoto_
 
På fotobloggen kommer jag ha en skild kategori med inlägg från den här bloggen(foto-relaterade förstås!) som inte kommit upp där, och som jag tycker är värda att ha kvar. Såsom bilder osv. från tiden innan den bloggen fanns.
 
Nu blev det ett superlångt inlägg, men nu vet ni, börja läs den andra bloggen nu istället där det utlovas mycket mer uppdatering än tidigare!
 
Ha det gott fina ni ♥
 
Favorit i repris.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback