Språkbad!

 
 
Haha! Ni bara måste se denna(om ni nu inte redan sett den, men isåfall, se den igen!) Den blir typ aldrig tråkig.. Tjejen är fenomenal!!
___________________________________
 
Annars då? Igår var det fastlagstisdagen, åt ni många fastlagsbullar? Jag har gjort det i flera dagar redan så jag har tröttnat....
 
Nu ska jag trycka näsan i biologi boken inför ett prov imorgon, och sörpla i mig en kiwi-banan-kakao(?) smoothie. Den blev ganska god fast det är konstig kombination. 
Efter provläsandet ska jag se Mia på Grötö. 
 
Just det! Har också nyss klippt mammas hår, hon godkände det iallafall, men tyckte det blev lite för kort. Oops.. Jag tyckte det blev bra men... Det var ju faktiskt första gången jag klippte någons hår så kanske hon har förståelse ändå ;) 
 
 

Kommentarer
MaM säger:

Det blev nog bra, jag är nöjd!!

Svar: Bratå! ;) Kanske det blir igen nån gång då ;D
Julia♥

2014-03-08 | 09:02:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback